pondělí 12. září 2016

Moje tvoření

Mám ráda tvořivost. Od raného mládí jsem ráda pozorovala svou babičku která neustále pletla či háčkovala nádherné věci.Při tom uměla nádherně povídat.Možná to byl můj start v této činnosti.Již jako malá sem se snažila babičku napodobovat.A moc sem se zlobila když se mě to hned nepodařilo.Vlastně za tento um vděčím své babičce.Která s úsměvem a trpělivostí mě tomuto naučila. Když sem pak vyrostal a provdala jsem se tak jsem na půdě objevila stařičký pletací stroj který mě ale nechtěl poslouchat tak jsem pletla jen ručně.Jak šel čas tak jsem začla hledat pomocí internetu různé návody či jak opravit tento stroj.Až jsem objevila jeden který jsem si na konec zakoupila jedná se o stroj indické výroby a je poloautomat -to znamená že jsou tam různé knoflíky,přpínače kterými za jejich pomocí můžete vzorovat.Není to ale na žádnou kartu kde zasunete jen kartu zapnete do elektriky a pomálu se to plete samo.Tento výše zmiňovaný stroj je na manuální pohon. Přikládám fotky svých výrobků co lze na tomto stroji vytvořit.
Také mám ráda tzv.korálkování.Dělám tak šperky.Které jsou sestaveny z korálků.Přdám sem fotky své kreativity.
Je toho víc ale zatím to nemám nafocené. Kdyby měl někdo zájem některou věc z mého tvoření vlastnit napište mně určitě se domluvíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat